بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

اس ام اس آبان


 


sms-jok.royablog.ir

 

می دونی؟
میگن گوسفندا همشون آنفولانزای خوکی گرفتن تو رو خدا تو نگیری ها
من یکی رو تو حساب کردم. عید قربان مارو جلو در و همسایه ضایع نکن

 


  گندم برشته چیست ؟ غذای مشترک جوجه و لر/


 
 غضنفرمیخواسته خودکشی کنه  میگن چرا؟میگه هر چی اس ام اس میدم  طرف جوابمو نمیده ازش میپرسن عشقت کیه؟ میگه مریم حیدر زاده
 
 



 

 
بهم نگی ندید بدید ...... نگی منو دیدو پرید

بمونه بیت خودمون ......  دیوونتم خیلی شدید


نگرانتم حالت خوبه؟؟؟ جاییت نشکسته؟ مطمئنی که خوبی؟؟ آخه از ارتفاع به این بلندی سقوط کردی.
.
.
.

...  از آسمون یه راست افتادی تو قلب من 

 
 



ما به لطف هر رفیقی دل خوشیم

 

 هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم .

.

. چطوری رفیق؟


 


کار دنیا رو ببین، قلب من هم شده تبلیغات پفیلا!!  یکی واسه تو یکی واسه من


زدواج مثل بازار رفتن است ، تا پول و احتیاج و اراده نداری به بازار نرو . .





فراموش نکن قطاری که ار ریل خارج شده ، ممکن است آزاد باشد

ولی راه به جائی نخواهد برد . . .

 



سلام خسته نباشید !

میخواستم صحنه یه تصادف رو گزارش کنم

برخورد دوتا برق نگاه با سرعت خیلی زیاد ، مقصر ۱۰۰% عاشق شده !

و تا ابد به سکوت محکوم شد




۲۹۴۵۵۴۳۵۲۲۳۴

این شماره حساب قلبمه ! ، هرچی غم داری بریز به حسابم !

 


ت

و ویترین زنگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست چون اون فقط وسوست میکنه اونی رو که داری از دست بدی

 


 

 w w w.l o v e. c o m

.

Search

.

Loading

.

lll

10%

.

llllllllll

30%

.

lllllllllllllllllllllllllll

100%

.

Send

.

شما تونستید با تمام وجود وارد قلبم بشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد