بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

آپدیت انتی ویروس NOD32

به روز شده در تاریخ   یکشنبه  ۱۵ شهریور  ۱۳۸۸

 

UserName: EAV-20687548
PassWord: 5uteun5s7s

UserName: EAV-20687539
PassWord: eb7aes65xx

UserName: EAV-20806362
PassWord: efrhx36vj6

UserName: EAV-21228225
PassWord: dfdvte246a

UserName: EAV-20532321
PassWord: xr2njdf4sc

UserName: EAV-20300736
PassWord: rkdc6cbxpn

UserName: EAV-20777687
PassWord: 8jrrj4tcmx

UserName: TRIAL-20904337
PassWord: sem3xhbbv2

 

چند نکتۀ جالب

با یک مداد معمولی خطی به طول 58 کیلو متر می توان کشید!!!!

... چیه چرا اینجوری نیگا میکنی ... قبول نداری برو امتحات کن ...

 


تجربه نشان داده است که مرغ با شنیدن صدای موسیقی بزرگترین تخم را می گذارد!!!

این که چیزی نیست اگه خروس تخم گذاشت بیاین بگین ...

 


تمام خرس های قطبی چپ دست هستند!!

یادتون باشه اگه رفتین دعوا سمت راستش وایسین


 

جگر تنها عضو داخلی بدن است که اگر با عمل جراحی قسمتی از آن بر داشته شود دوباره رشد می کند.

همینه که جوونای مملکت ما رو از راه به در میبره دیگه!!!! میدونن هیچیشون نمیشه زرت و زرت، جیگر همدیگه رو میخورن ...


 

چشم انسان می تواند 10 میلیون رنگ مختلف را ببیند و از هم تشخیص دهد.

از چشم بعدی نیست ... مشکل امروزه ما این مخاست که چیزی رو از هم دیگه تشخیص نمیده


 

حلزون ها می توانند 3 سال متوالی بخوابند.

یه چیز حالب تر این که آدما اگه به غذا و آب و  گلاب به روتون دستشویی نیاز نداشتن من خودم ضمانت میکردم که 6 سال متوالی بخواین ... تازه بعدش بلند میشدند میگفتند وای هقدر خسته شدم از بس خوابیدم حالابرم استراحت کنم ...


 

در شیلی صحرایی وجود دارد که هزازان سال است در آن باران نباریده است ...

من موندم کی اونجا بوده و شاهده که بارون نباریده ... ولی هرکی قبول نداره بره ثابت کنه ...

 

فندک قبل از کبریت اختراع شد!!!!!

... نه بابااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

 

قلب انسان در هنگامه عطسه به اندازه یک میلیونیم ثانیه می ایستد!!!

تو خودت روزی چند ساعت وایمیسی ... این قلب بد بخت تو خواب و بیداری داره میزنه ... حالا به یک میلیومنیم  وایسادن این زبون بسته گیر میدین؟ ...


حس بویایی خرس تقریباً صد برابر قوی تر از حس بویایی انسان است.

جون مادرت مارو با خرس و مرس و اینا در ننداز که حس و حال دعوا و اینا نداریم ... نه که بترسمااا ... دیگه میدونی که نمیخوام خون کسی گردنم باشه ... یا اینجوری بگم بهتره ... نمی خوام گردنم پر خون تو دهن کسی باشه ...


برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...

گالری عکس های هان هن جین (سوسانو)




برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...

فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید


فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید


اگر دقت کرده باشید مشاهده می کنید که USB درایوها کم کم جایگزین CD و DVD شده اند و حتی دستگاههای پخش کننده مالتی مدیا نیز مجهز به درگاه USB شده اند. همگانی شدن استفاده از USB نیز سبب شده تا این درایوهای کوچک به اشکال و اندازه های مختلف مطابق با سلایق گوناگون و با قیمتهای ارزان در اختیار کاربران قرار گیرد.

کوچکی ، سبکی ، قیمت ارزان و اشکال مختلف این وسیله سبب شده تا کاربران ترجیح دهند که پرونده ها ، فایلهای صوتی و تصویری و برنامه های قابل حمل و نقل خود را با این وسیله ها جابجا کنند و در اختیار داشته باشند.

فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید

فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید

این عمومیت استفاده البته سبب بروز مشکلاتی نیز می گردد به عنوان مثال سبب دست به دست شدن کول دیسکها و چرخش آنها در میان گروههای کاری با دوستی می گردد.در نتیجه برای اینکه بتوانبد تمامی فایلهای مورد علاقه خود را اعم از شخصی یا عمومی همیشه در یک درایو USB  با خود داشته باشید چاره ای ندارید جز اینکه از دسترسی غیر مجاز به فایلهای شخصی خود در کول دیسک جلوگیری کنید و چه بهتر که با مخفی سازی این عمل را انجام دهید.

برنامه ای که معرفی می شود توانایی مخفی سازی فایلها و پوشه ها را به صورت انحصاری برای درایوهای USB و سایر درایوهای قابل حمل داراست.




برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...

جومونگ: نمی‌دانستم در ایران اینقدر هوادار دارم

جومونگ: نمی‌دانستم در ایران اینقدر هوادار دارم

خبرگزاری فارس: بازیگر نقش جومونگ امروز با حضور در نشست مطبوعاتی در تهران به سؤالات خبرنگاران پیرامون مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ و حواشی آن پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سانگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ که به دعوت یکی از شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی به ایران سفر کرده بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
بنابر این گزارش وی در این مراسم با بیان اینکه من تازه متوجه شدم که رئیس جمهور سابق ما از دنیا رفته خیلی غمگین شدم و شاید نتوانم خوب صحبت کنم گفت: به مردم ایران سلام می‌کنم و از شرکت‌هایی که باعث حضور من در ایران شدند تشکر می‌کنم. صدها بار تشکر خود را به مردم ایران ابلاغ می‌کنم که از شب گذشته به خاطر استقبال از من در فرودگاه حضور پیدا کردند.
وی افزود: برای من ایران کشوری غریبه بود و تنها بخش‌هایی از این کشور می‌دانستم که آن اطلاعات را از طریق کتابهای تاریخی به دست آورده بودم. شنیدم که هواداران من در ایران خیلی زیاد هستند و از آنها تشکر می‌کنم امیدوارم من هم بتوانم فرهنگ کره را به شما نشان بدهم.
وی که در جمع بسیاری از خبرنگاران ایرانی سخن می‌گفت و عکاسان مدام از وی عکس می‌گرفتند در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تحصیلات دانشگاهی در رشته بازیگری چقدر برای ورود به این رشته تأثیر دارد گفت: زمانی که من از سوی یک شبکه تلویزیونی دعوت به کار شدم 250 نفر آمده بودند و رقابت میان ما صورت گرفت بعید می‌دانم که همه افراد هدفشان بازیگری باشد 7 سال پیش فقط چند دانشکده، بازیگری را تدریس می‌کردند اما در حال حاضر دانشگاههای بسیاری برای آموزش این رشته در کره جنوبی تأسیس شده است.
سانگ ایل گوک در ادامه این نشست در پاسخ به خبرنگار فارس با این مضمون که آیا فکر می‌کردید که پس از پخش این سریال در ایران افراد بسیاری هوادار شما شوند و اینکه الان چه نظری درباره این اتفاق دارید تصریح کرد: تا به حال نمی‌دانستم در ایران اینقدر هوادار دارم و این سریال اینقدر پرطرفدار شده است. مدتی پیش در کره تیم سایپا را اتفاقی دیدم که یکی از بازیکنان آنها در نگاه اول مرا شناخت و با این تیم عکس یادگاری گرفتیم آن زمان بود که فهمیدم که میزان هواداران من در ایران بسیار زیاد است.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس درباره اینکه آیا متن این سریال توسط یک بازیگر فرانسوی نوشته شده است اظهار داشت: داستان سریال افسانه جومونگ فرانسوی نیست بلکه اسم کشور کره است که این نام از لغت گوریا گرفته شده و جومونگ اولین پادشاه این سلسله بوده است و این داستان توسط فرانسوی‌ها نوشته نشده است.

* «بچه‌های آسمان» فیلم ایرانی مورد علاقه من است
بازیگر نقش جومونگ در ادامه گفت: من فیلم ایرانی «بچه‌های آسمان» را دیده‌ام که خیلی قشنگ بود و از آنجا فهمیدم که ایران و کره از لحاظ فرهنگی بسیار شبیه هم هستند.
وی درباره حضورش در یک فیلم یا سریال ایرانی نیز گفت:‌اگر به من پیشنهاد حضور در یک فیلم یا سریال ایرانی را بدهند اول آنرا بررسی می‌کنم و اگر به نظرم خوب آمد آن را قبول می‌کنم. من شنیده‌ام که فیلم‌ های ایرانی خیلی معروف هستند و هر سال در دو جشنواره هنری کره حضور پررنگی دارند.

* ایران کشور آزاد و قشنگی است
سانگ ایل گوک در ادامه گفت: ایران کشور آزاد و بسیار قشنگی است که جذابیت‌های بسیاری دارد مردم آن نیز بسیار مهربان هستند و استقبال آنها در فرودگاه و هتل نشانگر خوبی آنهاست.
وی درباره پاسخ به این سؤال که ماندگارترین صحنه‌ای که از سریال افسانه جومونگ در ذهن‌تان مانده است اظهار داشت: ساخت این سریال متعلق به 3 سال پیش است و خیلی یادم نیست اما صحنه‌ای بود که در گل فرو رفتم و به همین دلیل حتی یک هفته نمی‌توانستم غذا بخورم و حتی در گوش‌هایم نیز پر از گل شده بود البته آخرین صحنه جومونگ جذاب‌ترین صحنه بود و به خاطر آن گریه کردم.

* با سوسانو ازدواج نکردم
بازیگر نقش جومونگ در پاسخ به این سؤال که آیا می‌دانستی تصاویر شما به مدت چند ماه روی جلد مجله‌های ایرانی را به خود اختصاص داده و اینکه آیا با سوسانو ازدواج کرده‌اید اظهار داشت: در کره هم عکس‌هایم روی جلد مجلات و روزنامه‌ها قرار گرفت و فکر نمی‌کردم در ایران نیز چنین اتفاقی افتاده باشد ضمن اینکه ازدواج کرده‌ام اما متأسفانه با دختر دیگر جز سوسانو.
وی درباره معنی اسم خود نیز گفت: ایل یعنی یک گو یعنی کشور و معنی اسم من یعنی یک کشور من به خاطر اسمم نقش جومونگ را بازی کردم و فکر می‌کنم این سرنوشت من بود جومونگ هم چند کشور را با یکدیگر متحد کرده است ضمن اینکه تاریخ تولد من یک اکتبر است که این تاریخ در کره یک روز نظامی است به همین دلیل پدر و مادرم این نام را برایم انتخاب کرده‌اند.

* داستان جومونگ همزمان با دوران هخامنشی در ایران است
سانگ ایل گوک در ادامه گفت: سریال افسانه جومونگ در کشور کره جنوبی یازده یا دوازدهمین سریال پرطرفدار است و اولین سریال راجع‌ به تاریخ باستان کره جنوبی به شمار می‌رود. در کره چندین سریال باستانی ساخته شده اما اولین آن راجع ‌به سلسله گوگور یعنی 2500 سال پیش و همزمان با دوران هخامنشی است من در این سریال لباس‌های سنتی پوشیده‌ام و فکر می‌کنم به همین دلیل مردم از این سریال خوششان آمده است.
بنابراین گزارش در ادامه این مراسم خبرنگاری به حواشی اتفاقات روی داده در ایران پس از پخش سریال جومونگ اشاره کرد و گفت: آیا می‌داند فردی به خاطر سوسانو در ایران خودکشی کرده و یا مردی با مراجعه به ثبت‌احوال خواستار تغییر نامش به جومونگ شده که سانگ ایل گوک با ابراز شگفتی از بروز چنین رخدادهایی در پاسخ گفت: من ابتدا به خاطر اینکه فردی برای سوسانو خودکشی کرده تسلیت می‌گویم البته چنین اتفاقاتی را در روزنامه‌های سایر کشورها خواندم که البته باعث خوشحالی نیز هست چون معروفیت و محبوبیت جومونگ را نشان می‌دهد ضمن اینکه تمام پسران کره‌ای هم عاشق سوسانو هستند و رقیب برای پسران ایرانی بسیار است.
وی درباره اینکه دوست دارد با چه بازیگر و یا کارگردان بین‌المللی کار کند تصریح کرد: در کره فیلم‌های ایرانی معروف هستند و مردم آنها را دوست دارند چند فیلم ایرانی هم که از تلویزیون پخش شده دیده‌ام اما فکر می‌کنم تمام بازیگران، کارگردان‌ها و هنرمندان معلم من هستم و باید از نکات خوب آنها استفاده کنم و نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم و آرزو دارم با تمام بازیگران خوب دنیا هم‌بازی شوم.



برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...

موفقیت در محرومیت (گفتگو با رتبه اول کنکور)

موفقیت در محرومیت (گفتگو با رتبه اول کنکور)

             گفتگو با رستگار رحمانی تنها ، نفر اول کنکور تجربی و زبان خارجه

کۆمه‌کاڵ : نفر اول کنکور تجربی و زبان امسال ثابت کرد که اراده انسان با یاری خداوند می تواند بر محرومیت غلبه کند. وی گفت: مهمترین هدف خود را خدمت به مردم بخصوص مردم شهرستان جوانرود قرار داده است.

رستگار رحمانی تنها رتبه اول رشته های تجربی و زبان:

alt 

محل زندگی رتبه اول کنکور در شهر کردنشین و محروم جوانرود از توابع

کرمانشاه:

alt 

به گزارش خبرنگار ایرنا " رستگار رحمانی تنها " متولد سال 1368 برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استان کرمانشاه آفرید تا به همگان نشان دهد که کرمانشاه فقط زیر بار هجوم تجاوزگران عراقی، افتخارات بسیاری را رقم نزده است بلکه امروز جوانانی چون " رحمانی تنها " بر سکوی افتخاراتی خواهند نشست تا حیرت همگان را برانگیزند.


برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید





ادامه مطلب ...

عکس جالب


آنتن سیار!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

تعجب یا خمیازه ؟!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

 

عکس جوونی های علی دایی
کپی رایتش روی خود عکس هست.

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS







برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید

 

ادامه مطلب ...

قوانین عجیب و خنده دار جهان


1. جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

2. تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای 15 برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.

۳. مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال 79 در عراق ممنوع بود.

5. در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.

6. در آریزونای آمریکا، کشتن و شکار شتر ممنوع است.

7. در تایلند همه سینما رو مجبورند هنگام پخش سرود ملی قبل از شروع فیلم قیام کنند.

8. در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک کردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده است یا نه، ممنوع است.

9. در تایلند انداختن آدامس جویده شده تان 500 دلار جریمه دارد و قبل از خارج شدن از خانه حتما باید لباس زیر پوشیده باشید.

10. در سال 1888 در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به صدا درآورند.

11. در قرن 16 و 17 میلادی نوشیدن قهوه در ترکیه ممنوع بود و اگر کسی در حین خوردن قهوه دستگیر می شدن، به اعدام محکوم می شد.

12. در فنلاند زمانی پخش کارتون دونالد داک به علت شلوار نپوشیدن شخصیت اصلی سریال ممنوع بود.

13. تا سال 1984، بلژیکی ها مجبور بودند نام فرزندشان را از یک لیست 1500 نفری در روزهای ناپلئون بطور رندوم انتخاب کنند.

14. در برمه دسترسی به اینترنت غیر قانونی است. اگر فردی با اتهام داشتن مودم دستگیر شود، به زندان محکوم می شود.

15. اتریش اولین کشوری بود که مجازات مرگ را در سال 1787 حذف کرد.

16. صد ها سال پیش هر فردی که قصد داشت از کشور خارج شود، به سرعت اعدام می شد.

17. در طول جنگ جهانی اول هر سربازی که به همجنس بازی متهم می شد، اعدام می شد.

18. در زمان حکومت طالبان در افعانستان، پوشیدن جوراب سفید برای زنان به علت تحریک آمیز بودن آن برای مردان ممنوع بود. در ضمن ماموران پلیس دستور داشتند پنجره خانه ها را با رنگ سیاه بپوشانند تا زنان حاضر در خانه ها دیده نشوند.

19. در 24 ایالت آمریکا صغف حنسی عامل اصلی طلاق است.

20. در ایالت میسوری بخش سنت لوئیس، هنوز هم نجات دادن زنان با لباس خواب، برای ماموران آتش نشانی ممنوع است.

چند نکتۀ جالب


اسم تمام قاره‌ها با همان حرفی که آغاز شده است پایان می‌یابد.

مقاوم‌ترین ماهیچه در بدن، زبان است.

کلمه «ماشین‌تحریر» (TYPEWRITER) طولانی‌ترین کلمه‌ای است که می‌توان با استفاده از حروف تنها یک ردیف کیبورد ساخت.


محال است که آرنج‌تان را بلیسید.

جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاک‌کن‌های شیشه جلوی اتومبیل و چاپگرهای لیزری توسط زنان اختراع شدند.

پروانه‌ها با پاهایشان می‌چشند.

نظیر اثرانگشت، اثر زبان هر شخص نیز متفاوت است.

اکثر افراد در کمتر از 7 دقیقه خوابشان می‌برد!

56% افرادی که دست چپ هستند، تایپیستند.

غیر ممکن است که بتوانی با چشمان باز، عطسه کنی!






برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید





ادامه مطلب ...

تفاوت بین دختر ها و پسرها !

یه پسر اگر 3 تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده میشه بعد با 3 تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو میکنه اما تا کنون دختری که 3 تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی میکنند و به سه تا نمیرسه مشکلاتشون

 

دخترا از پسرا موهاشون کوتاهتره

دخترا می خوان سر پسرا کلاه بزارن اما در نهایت سر خودشون کلاه میره ولی پسرا می خوان سر هر موجود زنده ای که میبینن کلاه بزارن و در نهایت موفق میشن

اگر به یه دختر بگی دوست دارم فکر میکنه تو چقدر خوبی و عاشقت میشه اما اگر به یه پسر بگی دوست دارم فکر میکنه تو چقدر بی جنبه و جوات هستی دست به هر کاری میزنه تا از شرت خلاص شه

نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دخترا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و .........هست.

دخترا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت میکنن اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف میکنن و در هر تصادف رد پای یک دختر به چشم می خوره.

دخترا فکر می کنن بهترین راه برای بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هستش ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف





برای دیدن ادامه ی مطلب لینک ادامه مطلب را کلیک کنید






ادامه مطلب ...