بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی ایرانیان

جدیدترین نرم افزار موزیک بازی و...

مکعب روبیک چیست

مکعب روبیک یک مکعب متشکل از مکعب های کوچک تر به صورت شکل زیر است. این مکعب در ابعاد گوناگونی مانند 2*2*2، 3*3*3، 4*4*4 و یا 5*5*5 و ... وجود ساخته می شود که در حقیقت یک سرگرمی هوش و حوصله است. البته مسابقات جهانی مربوط به آن هم برپا می شود. همان طور که مشاهده می کنید، این مکعب رنگی است. در حقیقت 6 رنگ مختلف در آن وجود دارد که در نهایت باید طوری آن را بچینیم که هر وجه مکعب تنها شامل یک رنگ باشد.مطمئنا اگر با این مکعب کار کرده باشید میدانید که حل آن بسیار مشکل است و یا شاید با خود گفته باشید که حل آن غیر ممکن است

من هم در ابتدا همینطور فکر میکردم ولی حالا دیگه برام یه کار تقریبا آسون هست

من در ذیل یک نرم افزار کم حجم که خودم آن را امتحان کردم برای دانلود قرار داده ام. این نرم افزار به عنوان ورودی یک مکعب را با چیدمان رنگ دلخواه شما می گیرد و آن را حل می کند و مراحل را نیز سه بعدی نشان می دهد.

دانلود نرم افزار حل کننده ی مکعب روبیک


خوب حالا که با این نرم افزار تونستید مکعبتون رو حل کنید شاید بیشتر مشتاق حل این مکعب توسط خودتون و پی بردن به رموز پنهان آن شده اید
اگر این طور است کمی صبر کنید تا من روش حل کامل اون رو  تو پست بعدی براتون بزارم
نظرات 1 + ارسال نظر
پریوش جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

ممنون خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد